Boma.ro | PREFABRICATE INFRASTRUCTURA RUTIERA | Capac carosabil circular

Capac carosabil circular

Capacele carosabile circulare sunt capace încadrate care sunt puse elementele de bază pentru a se asigura accesul și pentru prevenirea accidentelor.

  • capac carosabil circular
  • Capac-carosabil-circular
DECLARAȚIE PERFORMANȚĂ
FIȘA TEHNICĂ
PREȚURI

Dimensiuni/mm

cod produs Tip h De di H H1 H2 greutate/kg
BM2058 Ramă circulară beton armat 865 779 200 160 40 395
BM2059 Ramă circulară beton armat 1040 779 200 160 40 475
BM2060 Ramă circulară beton armat 1240 779 200 160 40 695
BM2061 Ramă circulară fontă+beton armat 0 865 779 200 160 40 905
BM2062 Ramă circulară fontă+beton armat 5 865 779 200 160 40 905
BM2063 Ramă circulară compozit+beton armat 0 865 779 200 160 40 1045
BM2064 Ramă circulară compozit+beton armat 5 865 779 200 160 40 1045

Instrucțiuni de manipulare și montaj

verificarea conformitatii boma prefabricateÎnainte de descărcare, se va efectua o verificare a conformității produselor.

Controlul va avea în vedere: calitatea, dimensiunile, starea de curățenie a suprafețelor de gresare și a garniturilor. Starea produselor va fi confirmată pe fișa de livrare.

După care se va continua descărcarea.

descarcare produse boma in santier boma prefabricatePentru descărcarea produselor se vor utiliza doar utilaje de ridicare de mare precizie. Nu este permisă manipularea acestora prin trântire, smucire, rulare sau tragere pe sol.

Acestea se vor depozita la cel puțin 60 de cm distanță față de marginea șanțului în care vor fi montate. Stivuirea se va face vertical, iar acestea trebuie asigurate împotriva rostogolirii sau prăbușirii.

realizarea malului de sprijin boma prefabricateÎn condiții ideale, pereții segmentului de șanț excavat trebuie să fie taluzați.

În cazul în care nu există această posibilitate, cu ajutorul unui sistem de susținere a malului, aceștia vor fi sprijiniți și securizați.

aplicarea lubrifiantului boma prefabricatePentru prevenirea erorilor de montaj, pentru lubrifierea elementelor de etanșare, se vor utiliza numai materiale de ungere aprobate de producătorul garniturilor, care asigură performanțe optime pentru acest tip de garnituri. Pentru tuburile cu garnitură integrată din fabrică în mufă, lubrifiantul se aplică pe cep. Pentru tuburile la care garnitura este aplicată pe cep, lubrifiantul va fi aplicat pe mufă.

Materialul de ungere va trebui să fie întins în strat suficient și uniform, pentru înlesnirea îmbinării ușoare a elementelor.

montajul tuburilor boma prefabricateIntroducerea tuburilor se va realiza cu ajutorul dispozitivelor de ridicare și coborâre lentă și uniformă. De asemenea, se utilizează și cabluri, centuri, șufe, cârlige. Tubul care urmează să fie montat se va apropia de mufa tubului deja montat, suspendat în stare liberă, pentru ca legătura între tuburi să se realizeze fără forțare. După care, va fi aliniat ca nivel și direcție în conformitate cu orientarea planificată. Acesta va fi adus la cotă prin compresia materialului de dedesubt.

Este interzisă corectarea poziționării prin presare, apăsare, împingere sau lovire cu cupa excavatorului.

montajul caminelor boma prefabricateElementele de bază pentru cămine vor fi așezate la înălțimea corespunzătoare, pe talpa realizată orizontal.

Așezarea se va face, fie pe solul existent, pe pat de balast sau pe beton de egalizare. Pentru compensarea eventualele denivelări, se va așeza un strat subțire de nisip sau un pat proaspăt de mortar.